Vous utilisez un navigateur obsolète. Il se peut qu'il n'affiche pas correctement ce site web ou d'autres. Nous vous recommandons de le mettre à jour ou d'utiliser un autre navigateur.
Hi. I am reading some sites that we need to move on our GTM to server side tracking. It seems that Magefan already intergrated that in their extra plan. For Weltpixel I can't figure out if it works.
Anybody knows more about this please?
Also if anybody interested in group buy Magefan please PM...